Passasiers van vliegtuig afgeskop omdat bemanning te veel ure werk

TUI-personeel het later gesê dit is eintlik die kajuitpersoneel, nie die vlieënier nie, wat ‘n probleem gehad het.

Passasiers van vliegtuig afgeskop omdat die bemanning te veel ure gewerk het

Passasiers van vliegtuig afgeskop omdat die bemanning te veel ure gewerk het foto: Business Insider

Passasiers is deur die Britse lugredery TUI van ‘n vliegtuig afgelaai omdat die bemanning te veel ure gewerk het, maar die vliegtuig het steeds weggevlieg, sonder hulle, volgens ‘n berig deur MailOnline.

Die vlug van die Griekse eiland Korfoe na Aberdeen, Skotland – oorspronklik geskeduleer vir 22:15 op 22 Julie – is aanvanklik met ‘n paar uur vertraag, wat glo verband gehou het met “operasionele ontwrigting.”

Maar nadat passasiers ‘n pendelbus geneem het om op die vliegtuig te klim, is hulle aangesê om terug te keer na die terminaal omdat die kaptein sy wettige limiet op werksure oorskry het, het passasier Steve Dongworth aan MailOnline gesê.

Hy het gesê TUI-personeel het later vir hom gesê dit is eintlik die kajuitpersoneel, nie die vlieënier nie, wat ‘n probleem gehad het.

Passasiers het ‘n nuwe vlugtyd van 13:45 vir 23 Julie gekry, het MailOnline berig – meer as 13 uur nadat die oorspronklike vlug geskeduleer was om te vertrek.

Data van FlightRadar 24 bevestig die vlug was vir hierdie tyd geskeduleer.

Dongworth het aan MailOnline gesê terwyl hy op die lughawe gewag het, het hy die vlugopsporing-app FlightRadar24 nagegaan en gesien dat die vliegtuig eintlik om 03:44 na Skotland vertrek het.

Insider het via beide FlightRadar 24 en FlightAware bevestig die vliegtuig het op daardie tydstip na Aberdeen vertrek.

“Die vliegtuig moes nog na die VK terugkeer, aangesien dit dan ander vlugte sou beïnvloed,” het die TUI-woordvoerder aan Insider gesê.

“Passasiers kon nie met hierdie vliegtuig vlieg nie, aangesien daar nie enige bemanning was om die vlug mee te maak nie.”

TUI kon nie oornagverblyf verskaf aan die passasiers wat op hul herskeduleerde vlug gewag het nie. Dongworth het gesê hulle is op die vloer in die vertreksaal gelos om te slaap.

“Ons is meegedeel dat diegene wat wil vertrek dit kan doen, maar sal nie weer deur die hek toegelaat word voordat hulle vir die nuwe vlug ingeboek het nie,” het Dongworth aan MailOnline gesê en bygevoeg dat hy nie so laat in die nag in Korfoe wou rondstap nie.

“Ongelukkig het ‘n gebrek aan hotelbeskikbaarheid in die area beteken dat ons nie enige oornagverblyf vir kliënte kon kry soos ons normaalweg in hierdie omstandighede sou doen nie,” het die TUI-woordvoerder aan Insider gesê.

Die lugredery het in ‘n e-pos aan passasiers wat geraak is gesê dat hulle nie toegang tot hul ingeboekte bagasie sal hê tydens die vertraging nie.

Dongworth het aan MailOnline gesê die lugredery het hom net toebroodjies tydens die vertraging aangebied, maar ‘n TUI-woordvoerder het aan Insider gesê personeel het water en etebewyse aan die passasiers uitgedeel.

Die vlug is uiteindelik weer vertraag en het op 23 Julie om 15:57 vertrek, volgens data van FlightRadar 24.

Die woordvoerder het aan Insider gesê TUI het die passasiers op hoogte gehou terwyl dit aan ‘n nuwe vlugplan gewerk het en aan hulle besonderhede verskaf oor hoe om vergoeding ingevolge EU-reëls te eis.

“Ons doen alles wat ons kan om kliënte weg te help soos beplan en, hoewel gevalle soos hierdie skaars is, besef ons dat ons nie aan ons gewoonlik hoë standaarde voldoen het nie en vra weer om verskoning,” het die woordvoerder gesê.

Bronne: Business Insider, Yahoo News

Volg FiND iT se Facebookblad hier en klik hier om ons app af te laai. Klik hier vir vandag se nuutste nuus. As jy Afrikaanse Nuus op die Moya App wil lees, volg die skakel

Lees ook: Groot skerm val op dansers by Hongkongse ‘boyband’ konsert

Skrywer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.