February 28, 2021

Maniere om jou staproetine op te skerp

‘n Paar klein aanpassings kan ‘n wêreld se verskil maak.

Maniere om jou looproetine op te skerp. Foto: Daniel Reche

Maniere om jou looproetine op te skerp. Foto: Daniel Reche

Aangesien selfs matige-intensiteit-oefensessies baie voordele bied, is stap ‘n goeie keuse vir mense wat gesond wil bly.

Net soos om elke dag dieselfde dinge te eet, kan dit ook vervelig raak om een ​​soort oefening te doen.

‘n Paar klein aanpassings kan ‘n wêreld se verskil maak.

Gebruik handgewigte

Kardio- en gewigsoefening kan gekombineer word as jy gewigte byvoeg.

Studies bevind dat gewigsoefening goed is vir jou hart en dat dit die risiko van die ontwikkeling van ‘n metaboliese afwyking met 17 persent verminder.

Maak ‘n oefenbaan

Sit eers ‘n paar handgewigte op jou grasperk of êrens in jou huis.

Loop een keer om die blok, stop dan en doen ‘n paar bicep curls voordat jy weer om die blok loop.

Soek ‘n hindernisbaan

Gewigsoefening is nie beperk tot gewigte nie. Jy kan sterker word deur bloot jou liggaam te gebruik.

Baie parke het hindernisbane, met enige tipe toerusting wat sal help om jou bolyf en onderlyf sterker te maak.

Nooi ‘n vriend

Studies toon dat ouer volwassenes wat saam in ‘n groep oefen, hulle funksionele gesondheid verbeter of behou, en hulle lewens meer geniet.

Probeer meditasie

Navorsers het bevind dat ontspanningspraktyke inflammasie, sirkadiese ritmes en glukosemetabolisme kan reguleer, sowel as laer bloeddruk tot gevolg het.

Enige vorm van oefening kan verander word in ‘n meditasie van een of ander aard.

Verhoog die pas geleidelik

‘n Vinniger looptempo hou verband met ‘n laer risiko vir chroniese obstruktiewe longsiekte en asemhalingsiektes.

Maar dit is belangrik om eerder jou pas geleidelik te verhoog om beserings te voorkom.

Begin met ‘n vinnige tempo vir ongeveer 10 minute per dag, drie tot vyf dae per week. Sodra jy dit vir ‘n paar weke gedoen het, verhoog dit met vyf tot 10 minute per dag totdat jy 30 minute bereik.

Bron: www.womenontop.co.za

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: