Wenke vir sosiale bemarking per platform: LinkedIn

Elke platform het verskillende gebruike. Vandag kyk ons na LinkedIn.

Wenke vir sosialebemarking per platform: LinkedIn. Foto: Pexels

Wenke vir sosialebemarking per platform: LinkedIn. Foto: Pexels

Beide nuwe en gevestigde handelsmerke gebruik sosiale media om bewustheid en verkope te verhoog.

Elke platform het verskillende gebruike. Vandag kyk ons na LinkedIn.

Prioritiseer video-inhoud

Inhoudskeppers het ‘n geweldige geleentheid om ‘n gehoor op LinkedIn te vind oor die feit dat Linkedin, soos Facebook, gebruikers beloon wat video’s direk op die platform plaas.

Daar is ‘n paar dinge wat jy in gedagte moet hou voordat jy video’s op LinkedIn publiseer.

Ongeveer 85% van sosialemediagebruikers speel video sonder klank. Dit is dus belangrik om inhoud in jou video te wys deur beskrywende beelde en om onderskrifte in te sluit.

Onderskrifte maak jou video meer toeganklik vir alle kykers. LinkedIn het selfs sy eie ondertitelfunksie in sy platform ingebou.

Dit is ook belangrik om die lengte van jou video’s te optimaliseer vir maksimum bereik.

Hulle beveel aan om handelsmerkbewustheid en promosievideo’s onder 30 sekondes te hou. Video’s wat bedoel is om dienste of produkte te verkoop, presteer die beste in die reeks van 30 tot 90 sekondes.

Bou direk op die platform

As jy jou inhoud op die platform bou, beteken dit dat jy, eerder as om skakels na YouTube-video’s of blogplasings te plaas, jou inhoud direk op LinkedIn plaas met behulp van hulle eie instrumente.

Die oplaai van ‘n video direk op LinkedIn waarborg ‘n veel groter gehoor as om ‘n skakel na ‘n video op ‘n ander platform te plaas.

Dieselfde geld vir blogplasings. LinkedIn gee voorkeur aan die verspreiding van inhoud wat direk op sy webwerf aangebied word, bo inhoud wat na ‘n ander webwerf skakel.

Lees meer hier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: