Wenke vir sosiale bemarking per platform: Twitter

Die gebruik van Twitter is steeds een van die maklikste maniere om met mense in jou bedryf te skakel, ongeag of hulle jou volg of nie.

Wenke vir sosialebemarking per platform: Twitter. Foto: Pexels

Wenke vir sosialebemarking per platform: Twitter. Foto: Pexels

Beide nuwe en gevestigde handelsmerke gebruik sosiale media om bewustheid en verkope te verhoog.

Elke platform het verskillende gebruike. Vandag kyk ons na Twitter.

Sluit aan by die gesprek

Die gebruik van Twitter is steeds een van die maklikste maniere om met mense in jou bedryf te skakel, ongeag of hulle jou volg of nie.

Dit stel jou in staat om deel te neem aan belangrike gesprekke en jou boodskap te wys aan mense wat belangstel in jou, maar nog nie bewus is van jou handelsmerk nie.

Met Twitter kan jy jouself ook as leier in jou bedryf vestig deur waardevolle insig te lewer oor onderwerpe waaroor mense al praat.

Gebruik hutsmerke op die regte manier

Ons het nou net gepraat oor hoe krities dit is om deel te neem aan die gesprek op Twitter, maar dit is net so belangrik om seker te maak dat die gesprek vir jou relevant is.

Baie handelsmerke probeer by elke belangrike onderwerp aansluit, of dit relevant is vir hulle handelsmerk of nie. Dit is nie ‘n goeie strategie om te volg nie en sal lei tot ‘n verminderde fokus op jou kernmerkboodskap.

Behou die fokus van jou boodskap en moenie jou handelsmerk en boodskap verdun deur op elke onderwerp wat jy sien, te spring nie.

Konsentreer eerder op jou eie handelsmerk, en neem deel aan gesprekke wat vir jou gehoor saak maak en waaraan jy werklike waarde kan toevoeg.

Eksperimenteer met Twitter-advertering

As jy weet dat jou gehoor aktief is op Twitter, kan betaalde advertensies ‘n effektiewe manier wees om jou boodskap aan die regte mense te bring.

Twitter-advertering kan baie effektief wees, aangesien dit nie ontwrigtend is nie en baie lyk soos die organiese inhoud wat jou gehoor klaar sien.

Lees meer hier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: