Die vyf sosialemedia- mega trends vir 2021

Die vyf sosiale media-megatrends vir 2021. Foto: Unsplash

Die vyf sosiale media-megatrends vir 2021. Foto: Unsplash

Soos tradisionele mediastrategieë geknak het, het 2020 die toenemende belangrikheid van sosiale bemarking en die behoefte aan ondernemings om klantebetrokkenheid te benadruk, beklemtoon.

Die gebruik van sosiale media het opgeskiet – beide in die aantal gebruikers en die hoeveelheid tyd wat hulle op sosialemediaplatforms bestee.

Ons kyk na die megatrends op sosiale media vir 2021 en wat handelsmerke moet doen om te floreer.

1. Bied waardevolle inhoud gratis aan

Kwantiteit beteken nie altyd kwaliteit nie. Om relevant te bly, moet handelsmerke die hoeveelheid waarde wat aangebied word, vergroot.

2. Wees ‘n outentieke handelsmerk met integriteit

Gebruikers is op soek na egtheid, egte betrokkenheid en interaksie met handelsmerke. Soos die digitale wêreld meer deurdringend word, dring ons op die “menslike aanraking” in ons aanlyn ervaring aan.

3. Bied uitstekende kliëntediens aan

Sosiale media sal voortgaan om in ware verkoopskanale te ontwikkel, maar sal uitstekende kliëntediensvlakke benodig om te slaag.

Aanlyn kliëntediens is die gom wat hierdie nuwe aanlyn dinamika bymekaar hou, terwyl gebruikers komplimenteer, kla, navraag doen, en inkopies doen.

4. Besluit op en kommunikeer jou onderneming se doel vir langtermyn volhoubaarheid

Mense kyk na die private sektor om ‘n positiewe verskil vir die planeet en hulle gemeenskappe te maak. Hulle soek handelsmerke wat omgee en nie bang is nie.

5. Kyk na die data

Handelsmerkeienaars moet sosiale betrokkenheid in ‘n databasis plaas. Sosialemediabemarking is ‘n uitstekende manier om ‘n e-posdatabasis op te bou. E-posbemarking bly ‘n baie effektiewe kommunikasie-instrument.

Lees meer hier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: