Waarom eiendomsagente op sosiale media fokus in 2021

Eiendomsagente wat sosiale media suksesvol gebruik, kan as leiers in hulle industrie gesien word.

Waarom eiendomsagente op sosiale media fokus in 2021. Foto: Unsplash

Waarom eiendomsagente op sosiale media fokus in 2021. Foto: Unsplash

Soos die meeste sektore, is die eiendomsindustrie deur die Covid-19-pandemie beïnvloed. Anders as baie klein ondernemings, sien agentskappe ‘n groeiende mark.

Gedurende 2020 het sosiale media ‘n belangrike instrument vir eiendomsagente geword. Hierdie industrie was tradisioneel ‘n bedryf wat oudskool-bemarkingsmetodes gebruik het (bv. gedrukte advertensies) en op persoonlike vergaderings staatgemaak het.

Agente aanvaar egter dat sosiale media ‘n wonderlike manier is om hulle eiendomme ten toon te stel, en dit het ‘n noodsaaklike element geword in hierdie tyd van sosiale afstand.

In ‘n onlangse studie wat deur The Close, ‘n eiendomswebwerf, gedoen is, het 44% van die agente gesê hulle het in 2020 ‘n nuwe kliënt danksy sosiale media gekry.

Toe 82% van die agente gevra is om te kies waarop hulle in 2021 sal fokus om hulle besigheid te vergroot, het hulle gekies om hulle teenwoordigheid op sosiale media te verbeter.

Eiendomsagente wat sosiale media suksesvol gebruik, kan as leiers in hulle industrie gesien word.

Met 44% van die eiendomsagente wat die afgelope jaar ‘n nuwe kliënt op sosiale media gekry het, is dit duidelik dat sosiale platforms eintlik die grootste aankope kan doen.

Lees meer hier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: