Sosialemediatendense vir 2021: voorspellings van kundiges

Sosialemediatendense wat voorsien word vir 2021: Voorspellings van kundiges. Foto: Rahul Chakraborty

Sosialemediatendense wat voorsien word vir 2021: Voorspellings van kundiges. Foto: Rahul Chakraborty

Daar is alreeds ‘n paar sosialemediatendense wat kundiges voorspel vir 2021 wat vir jou sal help om bemarkingsplanne vir die komende jaar voor te berei.

  1. SEO dryf organiese Instagram-sigbaarheid – Wat die voorbereiding vir 2021 betref, veral met Instagram-bemarking, is daar twee dinge wat alle bemarkers moet benut: SEO en video reels.
  1. Video reels is kragtig vir organiese Instagram-blootstelling – Alhoewel daar baie prettige en spoggerige funksies beskikbaar is vir bemarking
    op Instagram, beweeg die tendens duidelik na video, veral kort video’s.
  1. Handelsmerke moet humaniseer – Slim ondernemings sal verstaan ​​dat deursigtige, outentieke en selfs kwesbare inhoud slim bemarking in 2021 is. Dit beteken dat die handelsmerk verpersoonlik moet word op ‘n manier wat oordra vir wie hulle staan ​​en waarvoor hulle staan.
  1. Facebook-advertensiekreatiwiteit word minder staties en bevoordeel positiwiteit – Een ding is seker: advertering op Facebook (en Instagram) sal in 2021 meer vernuf as ooit tevore sien.
  1. Persoonlikheid word die sleutel tot YouTube-groei – Baie YouTube-kanale – selfs nuwer kanale – sien nou eksponensiële groei. As jy dink oor wat vir jou anders maak en dit vanaf die eerste dag in jou kanaal inspuit, sal dit makliker wees om lojaliteit met ‘n nuwe gehoor te lok en op te bou.

Sien meer sosialemediatendense hier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: